teleporada.jpg

Bezpieczne, wygodne i tak samo wartościowe - TELEKONSULTACJE i VIDEOKONSULTACJE w KCDK!

Jak to wygląda?

  1. Pacjent dzwoni do nas na numer: +48 621 15 20 lub +48 696 18 47 97
  2. Umawia dogodny dla siebie termin konsultacji. Recepcja pośredniczy w przepływie dokumentów (w tym badań).
  3. Pacjent uiszcza opłatę przelewem.
    Numer konta: BNP Paribas 91 1600 1462 1882 4633 3000 0001
    W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko pacjenta oraz rodzaj konsultacji (kardiologiczna, dermatologiczna, itp.) Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres email: rejestracja@kcdk.pl
  4. Wybrany specjalista dzwoni do pacjenta w ustalonym z Recepcją KCDK terminie realizując umówioną konsultację.

Era nowej technologii

Nowe technologie stały się elementem naszego życia. Mobilne aplikacje zdrowotne stały się codziennością.


Telemedycyna daje Pacjentom mobilność, jest rozwiązaniem w przypadku braku czasu lub znacznej odległości, którą pacjent musiałby pokonać w drodze do lekarza.

Mottem przewodnim KCDK jest hasło … jesteśmy blisko pacjenta. Naszym Pacjentom zapewniamy możliwość zdalnych konsultacji z naszymi specjalistami.

Zakres teleporady

  • Diagnoza
  • Interpretacja wyników badań diagnostycznych
  • Działania profilaktyczne
  • Konsultacja lekarska
  • Wystawienie potrzebnych dokumentów:
  • e-recepty
  • e-zwolnienia
  • e-skierowania
  • e-zalecenia

Kontakt

Kontakt

Krakowskie Centrum Diagnostyczno Kliniczne
al. płk. Wł. Beliny-Prażmowskiego 60, Kraków
+48 12 621 15 20
+48 696 18 47 97
rejestracja@kcdk.pl
Odwiedź nas na Facebooku

Jak do nas dojechać?

Jak do nas dojechać?