Bezpieczne, wygodne i tak samo wartościowe - TELEKONSULTACJE i VIDEOKONSULTACJE w KCDK!
Jak to wygląda?
- Pacjent dzwoni do nas na numer: +48 621 15 20 lub +48 696 18 47 97
- Umawia dogodny dla siebie termin konsultacji. Recepcja pośredniczy w przepływie dokumentów (w tym badań).
- Pacjent uiszcza opłatę przelewem.
Numer konta: BNP Paribas 91 1600 1462 1882 4633 3000 0001
W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko pacjenta oraz rodzaj konsultacji (kardiologiczna, dermatologiczna, itp.) Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres email: rejestracja@kcdk.pl - Wybrany specjalista dzwoni do pacjenta w ustalonym z Recepcją KCDK terminie realizując umówioną konsultację.
Era nowej technologii
Nowe technologie stały się elementem naszego życia. Mobilne aplikacje zdrowotne stały się codziennością.
Telemedycyna daje Pacjentom mobilność, jest rozwiązaniem w przypadku braku czasu lub znacznej odległości, którą pacjent musiałby pokonać w drodze do lekarza.
Mottem przewodnim KCDK jest hasło … jesteśmy blisko pacjenta. Naszym Pacjentom zapewniamy możliwość zdalnych konsultacji z naszymi specjalistami.
Zakres teleporady
- Diagnoza
- Interpretacja wyników badań diagnostycznych
- Działania profilaktyczne
- Konsultacja lekarska
- Wystawienie potrzebnych dokumentów:
- e-recepty
- e-zwolnienia
- e-skierowania
- e-zalecenia